Level of Detail Control for Environmental Monitoring Datasets

نویسندگان
چکیده

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

Level of detail control of animation meshes

Level of detail (LOD) and character animation are both well-explored fields in computer graphics, but little has been done to combine them. Level of detail refers to the generation and use of low-detail models in place of high-detail ones where this will not be visible (for example, for far-away objects). A method that combines LOD with character animation will make it practical to render crowd...

متن کامل

فرآیند کنترل در سیستم کامپیوتری تهویه مطبوع ‏‎airwasher environmental control system for intelligent buildings‎‏

در این پایان نامه با استفاده از تکنولوژی روز و امکانات داخل کشور طریقه اتوماسیون سیستم تاسیساتی یک کارخانه نساجی (کارخانه نساجی اطلس پود) همراه با منوهای مربوطه و توضیحات کامل برنامه نویسی و طراحی بلوک های برنامه و سایر قسمتهای برنامه ارائه گشته است. علاوه بر این، برنامه با نمونه آمریکایی آن مقایسه و مزیت های آن نسبت به آمریکایی توضیح داده شده است. همچنین تمامی بلوک های برنامه بصورت شماتیکی بطو...

15 صفحه اول

Level of Detail Based Behavior Control for Virtual Characters

We take the idea of Level of Detail (LOD) from its traditional use in computer graphics and apply it to the behavior of virtual characters. We describe how our approach handles LOD determination and how we used it to reduce the simulation quality of multiple aspects of the characters’ behavior in an existing application.

متن کامل

Level-of-Detail Shaders

Current graphics hardware can render objects using simple procedural shaders in real-time. However, detailed, highquality shaders will continue to stress the resources of hardware for some time to come. Shaders written for film production and software renderers may stretch to thousands of lines. The difficulty of rendering efficiently is compounded when there is not just one, but a scene full o...

متن کامل

Instant Level-of-Detail

Highly detailed models are commonly used in computer games and other interactive rendering applications. In this context, static levels-of-detail are frequently used to achieve real-time frame rates. While this is a simple solution to improve the rendering performance, the additional geometry needs to be stored and loaded into graphics memory. This is especially problematic in online applicatio...

متن کامل

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: Journal of the Visualization Society of Japan

سال: 2016

ISSN: 0916-4731,1884-037X

DOI: 10.3154/jvs.36.143_10